بازدید 49307
سه هزار و دویست و هشتادمین بسته ویژه خبری «تابناک»

اعلام «بازداشت عامل انتشار گاز فلفل» در یکی از مدارس / امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با CNN: با اطمینان به شما می‌گویم، پلیس احدی را با گلوله یا به هر شیوه دیگر در این حتی «اغتشاشات» نکشته/گروسی: حفظ ارتباط با ایران در بالاترین سطح مهم است / روایت محسن هاشمی درباره مواضع پدرش بعد از رد صلاحیت

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند هشدار «یونیسیف» درباره «تاثیر منفی» مسمومیت دختران دانش‌آموز در ایران/ واکنش تند مهاجرانی به توییت رضا پهلوی: ببین شازده؛ تو برو، همون... / روایت «خلجی» درباره دستور رئیسی برای جلوگیری از پرداخت پاداش‌های بی‌رویه / بلومبرگ: ایران به دنبال خرید سامانه «اس-۴۰۰» از روسیه است و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲ 02 March 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

احمد خاتمی: انکار نمی‌کنیم که عده‌ای ناراضی هستند اما اکثریت مردم همین‌ها هستند که در راهپیمایی حاضر شده‌اند 
سید احمد خاتمی: امروز جریان‌هایی به دنبال القای ناامیدی مردم از نظام و حاکمیت هستند. والله این دروغ است و نشانه دروغ بودن آن راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال است که در ده ساله اخیر بی سابقه بوده و میلیون‌ها تن در سراسر کشور به میدان آمدند. عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در نظام نبوی و علوی هم عده‌ای ناراضی بودند، انکار نمی‌کنیم که در نظام ما نیز عده‌ای ناراضی هستند؛ اما اکثریت و عمده مردم همین‌ها هستند که در راهپیمایی حاضر شده‌اند و بحمدلله همان گونه که رهبر معظم انقلاب تأکید فرمودند صبغه مردمی نظام پر رنگ است. وی رسا و صریح سخن گفتن و پرهیز از مغلق گویی را مؤلفه دیگر در عرصه جهاد تبیین دانست و با استناد به روایاتی در این خصوص، ابراز داشت: انصاف گویی، تولی و تبری داشتن، عالمانه سخن گفتن، داشتن صبر و حوصله بویژه در مواجهه با نسل جوان، برخورداری از روحیه تواضع و فروتنی، استفاده از ابزارهای مناسب از دیگر اموری است که باید جهادگران تبیین بدان توجه داشته باشند.

امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با CNN: با اطمینان به شما می‌گویم، پلیس احدی را با گلوله یا به هر شیوه دیگر در این حتی «اغتشاشات» نکشته
امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با CNN: در ایران اتفاقی افتاد؛ یک دختر ایرانی فوت شد. همه ما هم متاسف شدیم؛ اما مداخلات خارجی، رسانه‌های فارسی زبان که از آمریکا و انگلیس فعالیت‌شان را منعکس می‌کنند، آشوب و اغتشاش و ترور را تشویق کردند. تظاهرات مسالمت آمیز با مداخله خارجی به خشونت کشیده شد و حتی با سوءاستفاده از شرایط تا مرحله عملیات داعش در داخل ایران پیش رفت. با اطمینان به شما می‌گویم، پلیس و نیروهای حافظ امنیت در ایران احدی را با گلوله یا به هر شیوه دیگر در این حتی «اغتشاشات» نکشته‌اند. اصلا به پلیس اجازه داده نشد که سلاح جنگی حمل کند.

 هشدار «یونیسیف» درباره «تاثیر منفی» مسمومیت دختران دانش‌آموز در ایران
 یونیسف اعلام کرد، اخبار مربوط به موارد مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس ایران را دنبال می‌کند. صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) نوشت: یونیسف اخبار مربوط به موارد مسمومیت دانش آموزان در مدارس را دنبال می‌کند. مدرسه، پناهگاهی امن برای یادگیری کودکان و نوجوانان در محیطی ایمن و حمایتگر است. این گونه حوادث می‌تواند تاثیر منفی بر نرخ بالای آموزش کودکان، به ویژه دختران، که در دهه‌های اخیر به دست آمده است، بگذارد.
یونیسف آماده ارائه هرگونه حمایت مورد نیاز است.

اعلام «بازداشت عامل انتشار گاز فلفل» در یکی از مدارس
سیدمحمد رضا کاظمی طبا فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: عامل انتشار گاز در یکی از مدارس شاهین شهر دستگیر شده است. بر اساس تحقیقات اولیه منشأ اولیه مسمومیت دانش‌آموزان انتشاز گاز فلفل عنوان شده است. او گفت: اگر چنانچه این اقدام عمدی باشد با قاطعیت با عوامل آن برخورد خواهد شد. فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: عامل انتشار گاز در یکی از مدارس شاهین شهر دستگیر شده است. سیدمحمد رضا کاظمی طبا در خصوص آخرین وضعیت دانش‌آموزان مسموم شده در یکی از مدارس شاهین شهر اظهار داشت: عامل مسمویت چند تن از دختران دانش آموز یکی از مدارس تا اتمام تحقیقات نهایی دستگیر شده است. وی تصریح کرد: بر اساس تحقیقات اولیه منشأ اولیه مسمومیت دانش‌آموزان انتشاز گاز فلفل عنوان شده است. فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: اعضای شورای تأمین شهرستان شاهین شهر و میمه به این مسأله ورود کرده است. اگر چنانچه این اقدام به صورت عمدی باشد با قاطعیت با عوامل آن برخورد خواهد شد. کاظمی طبا افزود: هم اکنون دانش آموزان مسموم شده در سلامت کامل به سر می‌برند.

واکنش تند مهاجرانی به توییت رضا پهلوی: ببین شازده؛ تو برو، همون...
واکنش رضا پهلوی به «مرگ دردناک پیروز» با پاسخ کنایی سنگین مهاجرانی، همراه شد. سید عطاءالله مهاجرانی، فعال سیاسی نوشت: ببین شازده! تو برو همون ۱۷ میلیون دلار از اموال ملت ایران که پدر و مادرت دزدیدند و تو می‌خواستی در تجارت ۴۰ درصد سود کنی و تمام سرمایه را بر باد دادی، پس بگیر!
در دامگه حادثه شرکت کتاب، پرویزثابتی ص ۶۶۱ و ۶۶۲

روایت «خلجی» درباره دستور رئیسی برای جلوگیری از پرداخت پاداش‌های بی‌رویه
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از تأکید رییس جمهوری به جلوگیری از پرداخت پاداش‌های بی‌رویه که بعضاً در دوره‌های قبل در شرکت‌های دولتی برای هیات مدیره‌ها در نظر گرفته می‌شد، خبر داد. سپهر خلجی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏آیت الله رئیسی با اشاره به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال، به وزرای کابینه دستور داد برای جلوگیری از پرداخت پاداش‌های بی‌رویه و بی‌منطق که بعضاً در دوره‌های قبل در شرکت‌های دولتی برای هیأت مدیره‌ها در نظر گرفته می‌شد، مراقبت‌های لازم را انجام دهند.»


رئیس بانک مرکزی روسیه به ایران می‌آید
سفیر ایران در مسکو از سفر قریب‌الوقوع رییس بانک مرکزی روسیه به ایران خبر داد. به گزارش خبرگزاری تاس، کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه در گفتگو با روزنامه پارلامنتسکایا گازتا گفت که اِلویرا نابیولینا، رییس بانک مرکزی روسیه «در آینده نزدیک» به ایران سفر خواهد کرد. پیشتر در سال ۲۰۲۲، محمدرضا فرزین، رییس بانک مرکزی ایران به مسکو سفر کرده بود. فرزین درباره این سفر گفته بود که روسای بانک‌های مرکزی ایران و روسیه توافقی جهت تسهیل تراکنش‌های بانکی میان دو کشور امضا کرده‌اند.

موضوع مسمومیت دانش‌آموزان اولویت ما بوده است
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس اظهار داشت: موضوع مسمومیت دانش آموزان اولویت ما در کمیسیون بوده است. بهره گیری همه جانبه از امکانات کشور برای شناسایی و کشف ابعاد مختلف این رخداد در دستور کار است. از همه مسئولان و آحاد ملت می خواهیم کمک کنند تا دشمنان ملت برای ایجاد تشنج در کشور درمورد این موضوع سوء استفاده نکنند.

بلومبرگ: ایران به دنبال خرید سامانه «اس-۴۰۰» از روسیه است
وبگاه خبری-تحلیلی «بلومبرگ» در گزارشی به نقل از منابع آگاه مدعی شد، ایران به دنبال خرید سامانه‌های دفاع هوایی «اس-۴۰۰» از روسیه است. بلومبرگ در این گزارش نوشته است علی‌رغم آن‌که روسیه آشکاراً از قصد خود برای فروش سامانه‌های اس-۴۰۰ به ایران خبر نداده است، از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در سال گذشته میلادی، روابط میان مسکو و تهران بسیار نزدیک‌تر از قبل شده است. طبق این گزارش، راه‌اندازی و عملیاتی شدن سامانه‌های اس-۴۰۰ کمتر از دو سال زمان نیاز دارد. تعمیق روابط جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، موجب نگرانی غرب بویژه ایالات متحده شده است، به طوری که در مناسبات مختلف علنی از چنین رابطه‌ای ابراز نگرانی کرده‌اند.


واکنش ابوطالبی به دیدار رئیسی با سفرا: به دنیای واقعیت‌ها خوش آمدید
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رئیس جمهور سابق با انتشار توئیتی به اظهارات ابراهیم رئیسی در جمع سفرای جدید ایران واکنش نشان داد. ابوطالبی نوشت: شعار‌های انتخاباتی اعتدال در سال ۱۳۹۲ «احیای اخلاق؛ نجات اقتصاد؛ تعامل باجهان» بود؛ ۱۸ماه طول کشید! تا رییس این دولت فعلا به شعار سیاست خارجی اعتدال رسیده و به ضرورت «تعامل با همه کشور‌های دنیا وتامین حداکثری منافع ملی» اعتراف کند! اگرچه بسیار دیر است، به دنیای واقعیت‌ها خوش‌آمدید! لازم به ذکر است که رئیس جمهور در دیدار سفیران جدید جمهوری اسلامی ایران در ده کشور جهان، تعامل حداکثری و گسترده با همه کشور‌های دنیا بر اساس اصول سه‌گانه عزت، حکمت و مصلحت را رویکرد اصلی سیاست خارجی دولت دانست. رئیسی خطاب به سفرا اظهار داشت: تقویت قدرت اقتصادی کشور، اولویت اول قوه مجریه است و شما نیز باید توسعه تبادلات تجاری و گسترش مناسبات اقتصادی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهید. رئیسی همچنین توجه به اصول و ارزش‌های انقلابی، اتخاذ رویکرد‌های صحیح در این مسیر و نیز تلاش برای تامین حداکثری منافع ملی را از دیگر وظایف سفرا برشمرد.

واکنش عبدی درباره اعلام «بازداشت عوامل ضرب و شتم» مادر «معترض» به مسمومیت فرزندش
 عبدی به اعلام «بازداشت عوامل ضرب و شتم» مادر «معترض» به مسمومیت فرزند دانش‌آموزش واکنش نشان داد. عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: بازداشت عاملان حمله به یک خانم در اعتراض به مسمومیت‌ها اقدام پسندیده و قانونی است. آن کسانی که آبروی نظام را در خطر قرار می‌دهند نویسندگان حقیقت یا معترضین بی‌پناه نیستند، بلکه همین افراد هستند که بی دلیل و غیر قانونی و حتی خلاف شرع با زنان خشونت می‌کنند.

گروسی: حفظ ارتباط با ایران در بالاترین سطح مهم است
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت حفظ تماس‌ها و گفت‌وگو با ایران در بالاترین سطح برای این نهاد مهم است. به نوشته خبرگزاری ترند، رافائل گروسی در اجلاس سران گروه تماس جنبش عدم تعهد در باکو به خبرنگاران گفت: «حفظ تماس‌ها و گفت‌وگو با ایران در بالاترین سطح برای ما مهم است.»  طبق این گزارش، وی ضمن این ادعا که «در حال ثبت تغییرات نگران‌کننده در فعالیت‌های هسته‌ای ایران در برخی نقاط هستیم»، افزود: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید برای بررسی وضعیت از نزدیک و رفع تردید‌ها که اخیراً گسترش یافته، دسترسی مستقیم به این نقاط داشته باشد. مدیرکل آژانس اتمی افزود: این موضوع همچنین در دیدار با همکاران ایرانی مورد تاکید قرار گرفت.

روایتی تازه از نقل قول جنجالی «همینی که هست»
چهار روز پس از انتشار خبر انتساب جمله‌ای به معاون اول رئیس جمهور در یک کانال خبری به نقل از یکی از نمایندگان مجلس، این رسانه با اصلاح خبر قبلی خود نوشت: «دکتر بیگی مجددا تاکید کرد آنچه گفته شده استنباط وی بوده است.» به گزارش گروه رسانه‌های دیگر، در پی انتساب جمله‌ای با مضمون «همینی که هست» به محمد مخبر در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی، جمعی از نمایندگان مجلس نیز این خبر را تکذیب و تاکید کرده بودند: معاون اول رئیس جمهور اساسا چنین جمله‌ای نگفته است. تکذیب و اصلاح دیرهنگام این خبر در حالی انجام می‌شود که در چند روز گذشته، برخی رسانه‌ها، جمله استنباطی این نماینده مجلس را به گفته‌های مخبر نسبت داده و بر اساس آن انتقاداتی را متوجه دولت ساخته بودند. مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با فرهیختگان تاکید کرده بود: متاسفانه در نقل این نکات از سوی این نماینده، بی‌اخلاقی صورت گرفته، انتشار اخبار مربوط به جلسه غیرعلنی فقط باید از سوی سخنگوی هیات رئیسه باشد و هیچ یک از نمایندگان نباید برداشت خودشان از جلسه را منتشر کنند. آن چیزی که تحت عنوان «همینه که هست» منتشر شد، برداشت غلطی از حرف آقای مخبر بوده است. موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز تاکید کرده بود: انصاف هم چیز خوبی است. آقای مخبر در جلسه مجلس گفت با تمام توان برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش می‌کنیم. احسان ارکانی نیز با انتقاد از انتشار اخبار نادرست از جلسه غیرعلنی مجلس به ایرنا گفته بود: نمی‌دانم نقل قولی که از آقای مخبر در برخی محافل منتشر شد، بر اساس چه مبنایی بود. معاون اول رئیس جمهور در مجلس بر لزوم حل سریع مشکلات اقتصادی تاکید کرد و به نمایندگان هم گفت که دغدغه تمام ارکان دولت حل مشکلات معیشتی مردم است.

پرونده‌های اتهامی صادق زیباکلام و آذر منصوری به دادگاه ارجاع شد
پر‌ونده‌های اتهامی صادق زیباکلام و آذر منصوری به مرجع قضایی ارجاع شد. به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند اذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی، هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعا‌های بدون سند روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران، پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به مرجع قضایی ارجاع شد. لازم به ذکر است صادق زیباکلام و آذر منصوری طی ماه‌های گذشته نیز ادعا‌هایی را در فضای مجازی منتشر کرده و پس از اعلام مرجع قضایی مبنی بر مهلت قانونی جهت ارائه سند نتوانستند هیچ سند و ادله قانونی به دادستانی ارائه دهند.

روایت محسن هاشمی درباره مواضع پدرش بعد از رد صلاحیت
محسن هاشمی در روزنامه اعتماد نوشت: در دولت سازندگی، اصلاحاتی مورد توجه قرار گرفت که با محوریت منافع بلندمدت کشور و با اجتناب از هرگونه منافع شخصی و حزبی اعمال شد که یقینا هزینه قابل توجهی را بر شخص رییس دولت تحمیل می‌کرد. اندیشه اعتدال هاشمی، مربوط به امروز و دیروز نیست. این اندیشه براساس مکتب اسلام، مذهب تشیع و تعالیم درسی، دینی و سیاسی امام راحل در وجود او شعله‌‏ور شده بود. پایه ‏ریزی تمدن اسلامی بر اساس اندیشه اعتدال، آرمان غایی آیت‌الله بود که امید است، روزی در این سرزمین کهن به بار بنشیند. بعد از عدم احراز صلاحیت، ایشان به نوعی سبک شد؛ هم به دین و تعهدی که به مردم داده بود عمل کرد و هم مجبور به قرار گرفتن در مسئولیت ریاست‌جمهوری نشد و با حمایت از آقای روحانی، شوک منفی رد صلاحیت خود را به هیجان مثبت اجتماعی برای نجات کشور تبدیل کرد و دیدیم که چه جهشی در آرای دکتر روحانی ظرف چند روز ایجاد شد. این فضا به طیف‌های تندرو و پرشور اصلاح‌طلبان هم کمک کرد که ببینند واقع‌گرایی و عبور از منافع و مصالح شخصی، می‌تواند به چه نتیجه و موفقیتی برسد و برای همین در انتخابات ۹۴ و ۹۶ این فضا تکرار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۳
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱۴۰
امیرعبدالهیان اون جوان انزلی چی که بدست رییس پلیس کشته شد را هم تکذیب میکنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
امیرجان، این درسا رو کجا خوندی؟
این مشقا رو کجا کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
در سخنرانی انگلیسی امیر عبدالهیان در ژنو، بیش از 1500 اشتباه تلفظی و گرامری وجود داشت!!!!!
محسن
| Belgium |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
دولتی که وزیر امور خارجه ان امیرعبدالهیان باشد با ان طرز انگلیسی صحبت کردنش معلوم است وضعیت ان
دولت چطور است؟ اگر ازش بپرسند وزیر خارجه هستی ان هم انکار می کند تا برسد چیزهای دیگر؟؟؟
مهاجرانی 17 میلیون دلار الان پول خرد مسئولین رده متوسط کشوره.ببین نفرات بالا چی دارن!!
پاسخ ها
kamran
| Poland |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
تو خارج نشستی از کمک های دولت به صورت رانتی بهره می بری که یک بار به میخ بزنی و یک بار به نعل
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
kamran فعلا وی پی ان خارج خودت رو خاموش کن بعد زر بزن
از امروز عصر تمامی عکس هایی که اون گردن کلفت ها ان مادر نگران را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند از صفحات خبری حذف کردند.
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
عکس ان ضارب که مادر نگران فرزندش را ان طور می زند و شرم هم نمی کرد عکس ان در حال خوردن مشروب همه جا پخش شد؟
یعنی کل خبرهای بالا را که بخوانیم از وضعیت اسف بار ی در جامعه خبر می‌دهد طوری که یک ماشین با سرعت بالا بدون راننده در حرکت هست.
با عدم برخورد با مسببین ماجرای مهسا اعتراضات بزرگی در کشور ایجاد شد و حال اگر همین ماجرا با عدم برخورد با مسببین ان مادر دردمند در جلوی مدرسه دخترش تکرار شود شاید باز هم اوضاع اشفته شود.اینقدر با مسببین این برخوردها مماشات نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
دیر یا زود اوضاع مجددا آشفته خواهد شد. درد در یک بی عدالتی و یک ظلم نیست. به هر طرف نگری همین است
گاز فلفل ! :-)
ولمون کنید
یعنی توی مدارس دارن گاز فلفل میزنن ؟!!!
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
اره همسایه کناری مدرسه داشت فلفل کباب می کرد گازش امد توی مدرسه بعد مسمومیت ایجاد کرد؟تابی دست بردار یک چیز عقلانی بنویس؟
آقای احمد خاتمی اگر اکثریت مردم همینها هستند که در راهپیمایی شرکت کردند چرا قادر نیستند با خرید از شرکت لبنیاتی تحریم شده، آن را با بازار برگردانند؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
آمار دقیق اکثریت و اقلیت را صندق های رأی نشان می دهد. مثل انتخابات ریاست جمهوری. نه دوربینهای رسانه ها ی چه موافق و چه مخالف.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
میهن رو میگی؟ مشکلش چیه ما اکثر لبنیاتی میخریم مارک میهنه
اگر قرار است برخی بخاطر عدم ارائه سند برای ادعاهایشان بازداشت شوند چرا برخی دولتمردان و نمایندگان مجلس که ادعاهای بی اساس مانند اینکه معترضان از خارج دستور گرفته اند و ... چرا احضار و بازداشت نمی شوند؟
مسمومیت دانش آموزان دختر در مدارس بخشی از جنگ ترکیبی ناتو با اشخاص زیر ۴۰ سال در کشورمونه .
ناتو باید بداند که کارآمدی در کشور ایران موج میزنه
پاسخ ها
پسرک فضول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
میشه مدارکشو ارائه فرمایید؟
اگر دقیقا هم نگفته «همینه که هست» ولی منظورش همین مفهوم بوده و مردم متو جه وضعیت شدند شما دنبال توجیه نباشید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
مردم مردم نکن بابا شما مردم نیستید به مشت نوجوان مجازی کم تجربه
استاد خاتمی
ما برای دفاع از انقلاب آمدیم ولی ناراضی هم هستیم برای اینکه دشمن سوء استفاده نکند یک روز هم برای آزمایش بفرمایید هر کس ناراضی است برای آمار گیری بیایند راهپیمایی تا بتوانید تصمیم درست بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
شما از کی تا حالا اجازه میگرفتید؟
هیچ کدام از گازهایی که در مدارس استفاده شده است گازفلفل نبوده است؟داستان برای خودتان میسازید؟؟؟
به آقای خاتمی بگویید بسیاری از آنهایی هم که در راهپیمایی 22 بهمن هم شرکت کردند از اوضاع کشور ناراضی هستند. آمدن مردم را پای حساب رضایت نگذارید. مردم برای دفاع از انقلابشان به میدان آمدند. پس لطفا حرکت مردم را تحریف نکنید.
اخیرا بازی با کلمات در بین مسئولین رایج شده و فکر میکنند با اینکار می توان مردم را توجیه کرد مثل قضیه " همینه که هست"، قضیه پوشش اجباری مقنعه مشکی در داروخانه که معاون وزیر مدعی بود این دستورالعمل از قبل بوده و ...!
خیلی جالب است اقای وزیر خارجه روز روشن را نمی شود گفت شب است؟؟و فکر می کنید چون شمااین حرف را می زنید دیگران قبول می کنند؟پیش خودتان چی فکر می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
یکی مثل چین دیوار چین میسازه برای دفاع از کشورش، یکی هم مثل ما دیوار حاشا، قبلنها فقط ماست مالی میکردیم، دیدیم فایده نداره، الان کلاً توکار دیواریم.
در پی ادعای «بازداشت عوامل ضرب و شتم» مادر «معترض» به مسمومیت فرزند دانش‌آموزش، مردم منتظرند این افراد معرفی شوند و انگیزه آنها از انجام اینکار چه بوده و به کجا وابسته اند؟ تا از پیگیری موضوع مطمئن شوند و شائبه ماموربودن آنها برطرف شود.
در اعتراضات ما کسی کشته نشده همه متولد شدن.
اقا یعنی چه اگر به صورت عمدی بوده ب خورد مب کنیم مگه به صکرت غیر عمدی هم گاز می زنن تو مدارس
امیرعبداللهیان در گفتگو با CNN: با اطمینان به شما می‌گویم، پلیس احدی را با گلوله یا به هر شیوه دیگر در این حتی «اغتشاشات» نکشته......!!!! منظورش چیه؟! یعنی کسی کشته نشده؟! یا اونها رو دشمن کشته؟! یا سایر نیروهای امنیتی کشتن؟!!!
کاش عبدالهیان این موضوع رو هم با اطمینان میگفت که اصلا اعتراضی وجود نداشته و صورت نگرفته!!!!!!!!
کلا کلکسیونی از اخبار fake رو منتشر می‌کنید
وجدانا، شرافتا چند درصد مردمی که این اخبار رو میخونند این مطالب رو قبول دارند
امیدوارم روزی به خود بیایید و آن روز دیر نباشد
ظاهرا ناراست گویی برای مسئولین هیچ اشکالی ندارد ولی اگر مردم حرفی زدند باید حتما درستی آنرا اثبات کند وگرنه دادستانی و ....!!! دوست دارید هیچی نگن و فقط حرفهای شمارو تایید کنن؟!
هر بار در خبر مربوط به جنگ اوکراین - روسیه می نویسید؛ تهاجم نظامی روسیه به اوکراین باعث تحریم گسترده روسیه و سیل تسلیحات نظامی غرب به کی یف شده است، با این اوصاف روسیه، تحت فشار شدید بین الملل قرار دارد حتی متحد استراتژیک روسیه یعنی چین امروز تحت فشار جامعه بین الملل قرار گرفته به طوری که صدر اعظم آلمان پکن را از ارسال هر گونه سلاح به روس ها باز داشته و از چین خواسته اند که با نفوذی که در روسیه دارد مسکو را وادار به عقب نشینی به مرزهایش کند در چنین شرایطی نزدیکی بیش از حد ما به روسیه که باعث بهانه های واهی غرب و دور شدن غیر قابل دسترس به برجام شود به صلاح نیست البته باید روابط تجاری با مسکو را حفظ کرد و مهم تر این که آنها هم پایبند به قراردادها باشند و برای نشان دادن حسن نیت شان اولا جنگده های سوخو، سامانه های ضد موشکی اس ۴۰۰ و ... را تحویل ایران دهند و در ثانی در قضیه برجام با زبان دوگانه صحبت نکنند و این گونه نباشد که هر زمان ایران را نزدیک توافق دیدند به دلیل رقابتی که در فروش نفت و گاز با شرکای تجاری ما دارند کارشکنی کنند و زمانی که ایران را دور از توافق دیدند حمایت همه جانبه از برجام داشته باشند بلکه صادقانه و در تمام شرایط به نفع منافع ایران قدم بردارند که البته چنین چیزی از مقامات روس با سوابق قبلی ای که داشته اند کمی بعید است پس در ارتباط دیپلماتیک و تجاری با آنها باید بسیار هوشیارانه عمل کرد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی هم بهتر است اولا حرافی دیکته شده آمریکا و غرب را کنار گذاشته و واقعیت را که همانا پیشرفت ایران در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای از قبیل تولید رادیو داروها و ... است را ببیند و بازگو کند نه اینکه ابزار نگرانی بی خودی کند در ثانی اگر به قوانین آژانس واقعا پایبند است سری هم به زرادخانه اتمی رژیم اشغال گر صهیونیستی که بزرگترین زرادخانه اتمی خاورمیانه است و سال هاست که بازرسی درستی از آن جا صورت نگرفته بیاندازد، رژیمی که کودک می کشد بعید نیست اگر بقای خود را در خطر ببیند از سلاح اتمی هم استفاده کند، امروز تهدید اصلی دنیا رژیم اشغال گر قدس است لطفا اگر واقعا آژانس استقلال سیاسی دارد سری هم به آن جا بیاندازد، نظارتی داشته باشد تا مردم دنیا استقلال سیاسی آژانس را بپذیرند.
فقط‌جهت‌اطلاع.‌به‌پیر‌به‌پیغمبر‌احمدخاتمی‌اشتباه‌فکر‌می‌کنه‌دقیقا‌برعکس‌اون‌چیزی‌است‌که‌ایشون‌فکر‌میکنه
وی تصریح کرد: اگر چنانچه این اقدام به صورت عمدی باشد با قاطعیت با عوامل آن برخورد خواهد شد. نه بابا جناب فرماندار چه عمدی ؟ داشتن رد می شدن یهو از دستشون گاز فلفل افتاده تو مدرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
گاز فلفل کجا بود؟ مواد شیمیایی خطرناک
احمد خاتمی علارغم داشتن چشمان درشت واقعیتهای جامعه را نمی بیند.عده ای ناراضی هستند؟ .خودتون چون در رفاه کامل هستی و دغدغه ای نداری نمیتونی واقعیات رو ببینی
امیر عبدالهیان حتما تواین کشور نبوده ودر خواب است
سلام
علتی که خبر اول و دوم را کنار هم گذاشته آید چیست ؟ شباهتی با هم دارند؟!
آقای خاتمی کشور ایران ۸۴ میلیون جمعیت داره و اگر ۱۰ میلیون نفر هم در راهپیمایی شرکت کرده باشند پس به نظر شما اون ۷۴ میلیون مابقی همه دشمن و معاند هستند که ناراضیند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
میگن ۱۰ میلیون، بخون ۱۰ هزار
پلیس کسی را با گلوله نکشته، خودشان پریده‌اند جلو گلوله کشته شده‌اند.
آقای امیرعبداللهیان هر پاسخی که دوست دارند را میتوانند با قاطعیت بدهند اما مهم شنونده است که آیا هر پاسخی را از ایشان می پذیرد و باور میکند یا نه!!
......
پرونده‌های اتهامی صادق زیباکلام و آذر منصوری به دادگاه ارجاع شد) اگه حرفهای ملایم زیبا کلام هم دروغه بابا ما تو بهشت ازادی های اجتماعی بودیم و خودمون خبر نداشتیم !!!!
خدا رو شکر که احمد خاتمی قبول کرد عده ای از مردم تاراضی هستند. این خود قدمی رو به جلو از سوی کسانی است که همیشه همه چیز را گل و بلبل نشان می دهند. حالا مانده یک قدم دیگر و آن اینکه أقایان شزایظی را فراهم کنند تا اقلیت معترض هم با همان امنیتی که راهپیمایان ۲۲ بهمن یه خیابانها امدند بتوانند به خیابان بیایند و صدای اعتراض خود را یه گوش آقایان برسانند و صدق گفتاز ایشان مشخص شود که معترضین اقلیت می باشند.
اعتماد به نفس جناب امیرعبداللهیان خیییلی خوبه
متاسفم براي مسولين دروغگو!
جناب امیر عبدالهیان دروغ هم حدی داره !!
کاش‌مهاجرانی‌یه‌ذره‌شجاعت‌و‌شهامت‌داشت‌بزدل‌ترسو
من یک فرضیه دارم در مورد مسمومیت دانش آموزان که ممکنه درست باشه یا نباشه.
حداقل بعضی از این اتفاقات ممکنه به دلایل غیرعمدی اتفاق افتاده باشه. مثلا در یک مدرسه ممکنه بخاری خوب کار نکنه، در یک جای دیگه ممکنه هوای اتاق گرفته باشه، یک جایی وایتکس و مواد شوینده زیاد استفاده کرده باشن، یک جا سم برای سوسک استفاده کرده باشن، جایی بوی رنگ بیاد، یک جا در ساختمانهای اطراف مشغول قیر و گونی باشند و غیره. هر کدوم از این موارد در حالت عادی هم ممکنه باعث سردرد و علایم خفیف دیگه بشه برای بعضی دانش آموزان مخصوصا اونهایی که حساس تر هستند و بعضا ممکنه آلرژی داشته باشند. این اتفاقات در شرایط عادی هم ممکنه بیفته اما در جریانات اخیر به دلیل بروز استرس و نگرانی از حمله شیمیایی، ممکنه عوامل تشدید شده باشن. در بعضی موارد هم ممکنه فقط استرس عامل بوده. توجه کنید که در عمده موارد علایم بسیار خفیف بوده و طبق نظر کادر درمان خیلی وقتها اصلا نیازی به مراجعه به بیمارستان هم نبوده و ممکن بوده با کمی تنفس هوای آزاد حال افراد خوب بشه. همچنین ظاهرا دانش آموزان در جاهای مختلف بوهای مختلفی رو استشمام کردند. البته در بعضی موارد هم ممکنه عمدی بوده. به هر حال باید همه احتمالات رو درنظر گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
این همه اتفاق فقط برای مدارس دخترانه می افته؟
آقای خاتمی لطفا با همین امکانات وفرصتی که برای بیست ودو بهمن به دوستان اندکتان دادیدو دائما برسر اکثریت می کوبید این فرصت را فقط یک بار دراختیار ناراضی های به قول خودتان اندک قرار دهید
مهاجرانی میگه ۱۷ میلیون دلار دزدیدند
رسانه های معتبر دنیا می گویند 65 میلیارد دلار
مهاجرانی ماله کش پهلوی
یعنی آدم میمونه چی بگه !! آقا یهو می گفتی کشته های اعتراضات تیر غیب خوردن !
احتمالا نتیجه گیری می شود انتشار گاز فلفل سهوی بوده و فرد گناهکار شناخته نمی شود و مقصر دانش اموزان هستند که عمدا گاز را استنشاق کرده اند.
این عمیر ابدولاعیان از روی کاغذ هم بلد نیست کلمات انگلیس رو درست تلفظ کنه
بارها خوانده ام که خاندان پهلوی حدود ۳۸۰ صندوق جواهرات و حداقل صدمیلیارد دلار پول مردم و ....از ایران غارت کرده و بردند.
ونیز خوانده ام که بعضی گفتند ۶۵ میلیون دلار و رییس بنیاد مستضعفان اعلام کردکه موقع انقلاب این خاندان آنقدر دست و پاچه بوده اند که حتی سند ازدواج و شناسنامه های خود را هم نتوانستند ببرند و یا چون امید برگشتن داشتند چیزی نبردند ویا اینکه گفتند تاجها برده شده و آقای ضرغامی اعلام کرد که خودم دیده ام و در خزانه بانک ملی و یا موزه ملی موجود هستند و حالا آقای مهاجرانی می گوید که خاندان پهلوی ۱۷ میلیون دلار دزدیده اند!!!!
کدام را باور کنیم
اگر امروز رفراندم شود ايا اين پدران و مادرانى كه جگر گوشه هايشان را مسموم كردهاند به كى راى خواهند داد
در مورد امیرعبداللهیان: اشکال کار اینه که هر کی پیراهن یقه گرد میپوشه فکر میکنه دیپلمات شده!
در مورد علم الهدی: اجازه اعتراض بدید تا معلوم بشه معترضین چند نفرند!
در مورد مهاجرانی: حقوقت واریز ش د؟
اکثرا گاز فلفل نبودن. اصل کاریا رو بگیرید. اصل کاری رو بگیرید.
لطفا به آقای احمد خاتمی یادآوری کنید که خدا از رگ گردن به شما نزدیک تره و همچنین قیامتی و روز حساب و کتابی هم وجود داره، بیشتر از این آخر و عاقبت خودشون رو خراب نکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
یادم نمیاد دروغ گفتن در هیچ دینی مجاز بوده باشه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
اول ببین اصلا به این چیزا اعتقادی داره بعد از روز قیامت بترسونش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
در ایران باستان در طول سال فقط 13 فروردین برای مزاح دروغ می گفتند ولی حالا برعکس شده
عوامل اصلی حمله شیمیایی مدارس کیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
می گفتن یک تانکر بوده که از این شهر به اون شهر و از این مدرسه به اون مدرسه می رفته... البته الان نمی دونم این عامل گاز فلفل دیگه چرا دستگیر شده؟ ماجرا که همون تانکر بوده!!!!!
بعد می گن مردم چرا به ماستمالیها مشکوک شدن
پدر بزرگ مرحومم که 117 سال عمر نمودند میگفتند حدودا در دهه چهل یکبار نزد یکی از مراجع تقلید سرشناس رفتم و در باره تحصیل دختران در مدارس دولتی سوال کردم ایشان فرمودند یک و یا دو کلاس بیشتر از آن کافر میشوند ! گفتم چگونه کافر میشوند ؟ فرمودند دختر که درس خوان شد اول میپرسد چرا بین زن و مرد تفاوت است و بعد چون قانع نمیشود طغیان میکند و کل دین ومذهب را منکر میشود احتمالا جریان مسمومیت دختران نیز توسط همفکران همان مرجع تقلید متوفی هستند ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
قربان معرفت شما
آقای احمد خاتمی شما که این همه مطمئن هستید که اکثریت مردم با شما موافق هستند چرا حرفتان را با یک رفراندوم تحت نظارت سازمانهای بین المللی اثبات نمی کنید. حافظ لسان الغیب می فرماید
خوش بُوَد گر مَحَکِ تجربه آید به میان تا سِیَه روی شود هر که در او غَش باشد
گاز مجانی
خطاب به آقای احمد خاتمی:
حاج آقا مروم از از اصل جمهوری ناراضی نیستند از شما و دارودسته شما با تقیه هایی که میکنید ناراضی هستند اگر شما نوعی ها به حوزه برگردید کمک بسیار فراوانی به ملت ایران کرده اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
اکثریت از دین هم برگشتند
اقاى عبدالهيان به عينك احتياج دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
وسمعک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
و خیلی چیزای دیگه
الان طرف یانکی پرست باشه یا از منافقین دستور گرفته باشه همینا که تا دیروز میگفتن چرا بازداشت نمیکنید میان میگن اعتراف اجباری بوده! این معاند هستن و عناد دارن
سید عطاالله مهاجرانی شما مخارج اقامت خود و اهل وعیال در لندن و گشت وگذار درکشورهای مختلف عربی و اروپایی وعتبات را ازکجا می آورید؟
فردا امامان جمعه خطبه اول را در مورد حجاب و اندازه دقیق مقنعه وچادرو ایام شعبانیه سخنرانی می کنند و در خطبه دوم جنایات آل سعود وصهیونیست ها در بمباران مدارس یمن و غزه و سوریه را با شدت محکوم می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
باید ببینی دستوالعمل این هفته چی هست
مهاجرانی میخواد اجازه بزگشت به ایران رو بگیره یه مدته داره خوش رقصی میکنه
آقای احمد خاتمی تعارف نکن کسی ناراضی نیست
بنده خدا نود در صد مردم دارن منفجر میشن تازه یادت افتاده یه تعدادی ناراضین؟
واكنش تند مهاجراني به توئيت رضا پهلوي !
--..................................
ياد باد زماني كه مهاجراني ، براي خودش سيد عطا الله مهاجراني بود ، زماني نماينده مجلس ، زماني وزير ارشاد ! مهاجراني در چشم من يك صاحب نظر بود ، يك انديشمند ، يك هنر شناس ، يك سخنور ! چه سخنان
شيرين و دلچسب كه نمي گفت ! ... البته بنده هر وقت اسم مهاجراني به گوشم مي خورد و يا به چشمم مي افتد ، به ياد نامه اي كه به شاعر شوريده حال -- يوسفعلي مير شكاك -- نوشته بود و چه شيرين نوشته بود ! مي افتم ،او در قسمتي از آن نامه خطاب به شاعر شوريده در « كتاب حكايت همچنان باقي است » آورده است :
« اگر كار سياسي به قول شما هوس باشد ، بيست سال بس است ، مطمئن باشيد كه وزارت فرهنگ و ار شاد اسلامي آخرين حلقه سلسله كار اجرايي و سياسي اينجانب است ، نه رياست جمهوري و نه وزارت و نه وكالت
و رياست ديگري برايم جذابيتي ندارد »
در قسمتي ديگر از نامه آورده است :
« تا به حال هم همواره به دوستان و دانشجويان گفته ام و مي گويم كه مقر ما دانشگاه و خانه ما نوشتن است اما
مفرما سياست و دامگه ما وزارت خانه است و صد البته مرغ زيرك چون به دام افتد تحمل بايدش » !؟
جناب مهاجراني در جايي ديگر از همين نامه گفته است :
« سياست در كام من در اين ميان سالي طعم شير دراز گوش مي دهد !! كه جرعه هايي از آن شير در دهه اول عمرم چشيده ام » !!
------------------
-- نامه جالبي بوده ، اما گويا نوشيدن شير دراز گوش -- الاغ -- جناب مهاجراني هم خيلي جالب بوده ، مگه نه ؟
-- درسته ! چنان كه خود ايشان در همان « نامه اي به شاعر شوريده در كتاب « حكايت همچنان باقي است --
كه توسط انتشارات مؤسسه اطلاعات نشر يافته ، آورده است كه :
« خواهر شش ساله ام سياه سرفه سختي گرفته بود ، دوا ودرمان چاره ساز نبود ، نفس كشيدن برايش سخت بود يكي از همسايگان سفارش كرد كه خوب است يك ليوان شير خر برايش تهيه كنيم ، صبح زود مادرم بيدار م كرد كه بروم منزل گلباغ شير بگيرم ...... قرار شد يك كاسه شير گاو بگيرم و يك ليوان شير خر ... در راه كه مي آمدم
اندوه مي خوردم كه چرا بايد خواهرم كه از برگ گل نازك تر است شير خر داد !! .... . فكر ي به خاطرم آمد كه خوب است شير خر را خودم بخورم ، با قدري احتياط ليوان را جلو دهانم بردم قدري مز مزه كردم ، يك جرعه خوردم و چشمانم را بستم و ليوان به انتها رسيد !! ، از كاسه در داخل ليوان قدري شير گاو ريختم و به خانه رفتم ، طعم شير خر در دهانم مانده بود مثل طعم سياست كه اين روزها در دهانم مانده است !! دو هفته بعد كولي ها به محله ما آمدند .... مادر بزرگم به پيرزن كولي گفت : سن و سال من از طالع گذشته ، طالع اين پسر بگير ، پير زن كولي دستم را گرفت و بعد از مدتي گفت : اين پسر وزير و وكيل مي شود ، پرسيدم چرا ؟ پير زن كولي گفت : براي اين كه شير خر خورده اي !! زبانم را گاز گرفتم ،... هيچكس نمي دانست شير خر خورده ام » !!
---------------
بله برادر ! بنده هر گاه اسم جناب عطا الله مهاجراني به گوشم مي خورد فوراً به ياد اين حكايت نوشيدن شير دراز گوش او مي افتم ! ... به نظرم خيلي جالبه ! ... مگه نه ؟!!
اینکه بفرمایش آقای محسن هاشمی زمانیکه مرحوم هاشمی رحمت الله علیه وقتی شنیدند که ردصلاحیت شدندفرمودند احساس کردند سبک شدندیک همه کیری کلی وبسیارشایع دربین افرادی که ردصلاحیت میشونداست و همگی احساس میکنند سبک شدندوبه آنها کم لطفی شده به گروهی چنان برمیخوردکه اعتراض میکنند واگر پدیرفته نشدقهرمیکنند چه میشودکرد چون ... چرخ باریگرازاین بازیچه هابسیاردارد ....روزگار است آنکه گه عزت دهدگه خاردارد
آقای رییسی رفتار دور انسانیت مامور نیروی انتظامی واقعا شرم آور است نسبت به یک زن بی دفاع ؟؟ آیا می‌توان این رفتار وحشیانه رو توجیه کرد ؟؟ این چه روش ناجوانمردانه ای است که در برابر معترضان در پیش گرفتین ، خراب کردن مردم معترض به هر وسیله ای از آبروی او را بردن ،، از پرستو سازی گرفته ، تا تهمت های ناروا ؟؟ اخه امثال فرودسی پور و دایی و ... چه هیزمی به شما فروختند که چنین برخورد با آنها دارید ؟؟ شروین حاجی پور که بخاطر دل مردم میخونه ، رو دارید هزار انگ بهش می‌زنید؟؟ امثال شریعت مداری و زاکانی در بین توده مردم در کل کشور ۵۰۰ هزار طرفدار ندارن که دارن برای شما نسخه می‌پیچند؟؟ چرا اختیار دولت ر دادین دست یه عده افراطی . شما در یک مصاحبه گفتید من با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شکوفایی اقتصادی رو رونق خواهم داد ولی نابود کردین اقتصاد رو
آقای رییسی ، سران محترم نظام
لطفا مسیر عقلانیت رو انتخاب کنید ، انسان عاقل مصالح ملت و کشورش رو فدای روسیه نمیکنه ؟؟ جنگ اوکراین مصداق بارز نسل کشی هست ، حمایت شما از روسیه هیچ دستاوردی نخواهد داشت و در صورت جنگ هیچ وقت روسیه خورش رو درگیر دو جنگ نخواهد کرد، زیرا بدوم شک جنگ جهانی سوم خواهد شد و تمام کشور شخم زده می‌شود، و همانطور که افراطیون گفتند که ما کشور رو سالم تحویل نمی‌دهم کشور نل خاکستر خواهد شد و دیگه از ایران چیزی باقی نمی ماند ،
حضرت امام راحل خوب درک کرده بوده بودن که یه عده عرضه اداره یک نانوایی رو ندارن ؟؟ و با نخست وزیر ولایتی موافق نبودن ؟؟ چه بسا اگه این اتفاق می افتاد در همان زمان کشور نابود میشد ، به هر حال در اوج ۸ سال جنگ مردم کوچکترین فشار اقتصادی رو تحمل نکردن که تو این یک سال بر مردم گذشت
چقدر دروغ واقعا خجالت داره
آقای مهاجرانی از انگلستان چند می گیری تا خوب گریه کنی؟
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس اظهار داشت: موضوع مسمومیت دانش آموزان اولویت ما در کمیسیون بوده است.

آخیش خاطرم آسوده شد. فکر کردم که رییس کمسیون امنیت ملی و سیاست داخلی بوده است. خدا را شکر!
آقای رییسی تو رو جدت قسم آیا شما از رنج و مشقت مردم مظلوم لذت میبری ؟؟ آیا واقعا اطرافیان شما کاسب تحریم هستند و آقازاده های آنها در خارج هستند ؟؟ چرا نمی‌خواهید واقعیت اقتصاد رو درک کنید ، از روزی که برجام به بن بست خورد دلار افسار پاره کرد؟؟ آقای ابراهیم خان اقتصاد دستوری نیست که بتونی زندانی یا حصر کنی ؟؟ اقتصاد علم است, وقتی چشم انداز اقتصادی کشور تیره و تار باشه ملت هجوم میارن به دلالی و احتکار و کم فروشی و تن فروشی و.. ؟؟ اینقدر آمار اعتیاد ور کشور بالا رفته که قیمت آن در طی یک سال اخیر ۱۰ برابر شده ، و اقتصاد افغانستان به انداره بودجه نظامی کشور فقط تز ایران درآمد داره ؟؟ پول افغانستان طی یکسال اخیر از ۵۸ تومان به ۶۰۰ تومان رسیده ؟؟ خواهشن با فرزین یه سفر به کابل بروید و کمی علم اقتصاد رو از آنها یاد بگیرید ؟؟ عجب مدرک هایی که مسئولین دارن ؟؟ حاضرم شرط ببندم که از اعضای هیئت دولت یه امتحان ریاضی بگیرن همه تجدید هستند ؟؟ اقتصاد که صفر ، نه مفهوم تورم رو درک می‌کنند و نه شاخص بهای مصرفی کالا و نه نرخ بیکاری ؟؟
جواب فكر و انتظارات مردم خشونت ، گلوله و يا سم شيميايى نيست
همین از گاز فلفل گفتنش معلومه چخبره
اگر عمدی بوده رسیدگی میشه؟ مگه مردم عادی گاز فلفل دارند؟ مگه سهوی هم میشه گاز فلفل را در مدرسه پخش کرد؟ خب حرف نمی زدی که سنگین تر بودی عمو
این امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه کدام کشوره که از جریانات ایران خبر نداره؟
فرماندار شاهین شهر:
اگر اقدام فرد دستگیر شده از عمد بوده باشد و از عمد گاز فلفل به مدارس دخترانه پرتاب کرده باشد برخورد می کنیم !!!!!!
اگر عمدی اقدام به اینکار کرده باشد خخخخخخخ
مردم را مسخره می کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی خداییش یکی نبود بهتراز ایشون انگلیسی صحبت کنه ؟ والا کلاس ۴ دبستان بهتر صحبت می کند - موجب خجالته. در مورد گلوله البته ایشون موثق می گویند. همانطور که ما به روسیه پهباد ندادیم.
عطا جون‌ شما از کجا حقوق می گیری؟ شغلت چیه؟
آقای امیرعبداللاهیان لامصب دم خروس بد جور زده بیرون قسم حضرت عباس دیگه چاره ساز نیست باور کن
باید لفب راستگوترین وزیرخارجه جهان رو به آقای امیرعبداللهیان بدن!
آقای امیر عبدالهیان اون دنیا سر پل صراطی هم هست
اونجا انشاا همینط‌ور بتونی دفاع کنی
این بنده خدا امیر عبداللهیان. دیگه هیچ جای دنیا این هیچ اعتباری نداره. وقتی میاد خارج از کشور ، فقط آبروی ایران را میبره. جای ظریف را امکان نداره صدتا مثل اینها پر کنند.
کنتور که نداره عزیزم دروغ بگو
آقای احمد خاتمی،‌ راستی یادت رفت بگی “ این عده کمی هم که ناراضی هستن، غلط می‌کنن که ناراضی هستن”
فقط خواستم بگم که این قسمت رو این دفعه نگفتین .
اگه مردم کوتاه اومدن واعتراضات فروکش کرد شما کوتاه نیاین وبا اینکارا ( مسموم کردن دانش آموزان) دوباره شعله اعتراضات رو روشن کنید.
چقدر بده آدم تو دوربین زل بزنه و دروغ بگه
واقع فرماندار محتر از حرفها خودش خنده اش نمیگیرد؟یعنی چه اگر انتشار گاز فلفل عمدی باشد برخورد میشود.گاز فلفل که هنوز لوله کشی نشده که در جایی نشت کند:)
گاز فلفل برای چندمین بار در قم و در مدارس دخترانه ادامه داشته و هر جای دیگر هم مدارس دخترانه رو نشانه رفته، حالا عمدی و غیر عمدی بودنش چه صیغه ای میتونه باشه.
امیر عبدل را به دیدن فیلمهای حوادث اعتراضات پاییز جاری در یوتیوب جلب میکنم

؟
واقعا این چه طرز خبر نوشتنه؟ ۱۵ خط خبر در مورد مسمومیت دختران نوشتید که کلا تو سه خط میشد نوشت. یه مطلب رو هی تکرار کردید اونهم با اشکالات املایی و ...
با تکذیب کردن کار درست نمی‌شود، مادامیکه کشور بر مبنای منافع جناحی بچرخد ،اوضاع وخامت بیشتری پیدا خواهد کرد.
اگر مسمومیت های سریالی دانش آموزان دختر واقعیت دارد چرا در مدارس دخترانه شهر راین واقع در استان کرمان تا الان هیچ مورد مسمومیتی رخ نداده‌است؟! در شهر ما که راین می‌باشد دانش آموزان دختر با خیالی راحت به مدرسه می‌روند و حتی بعد از آن به کافه هم می‌روند، لطفاً شایعه سازی نکنید.
فرماندار شاهین شهر میشه بفرمایند آلترناتیو دیگری که در کنار اگر عمدی باشد چه خواهد بود؟ یعنی یکی سهوا با گاز اونده دستش به زبانه کپسول خورده ،بچه های معصوم مسموم شدند؟ یا طرف از دررلمجانین فرار کرده بوده کنار خیابان گاز فلفل پیدذ کرده همونجا هئ مدرسه دخترانه بوده؟ آخه خداییش چرا ملت را احمق فرض میکنید؟
با شرایط کاهش ثبت سفارش دلاری و کاهش تقاضای دلار برای واردات با معاهده های پولی غیردلاری و نیز الزام تمام صادرکنندگان به حتی پتروشیمی ها و.. به تحویل دلار و درهم به مرکز مبادلات پیش بینی جدی میشود در میان مدت همچنان دلار کاهشی باشد و طلای گرمی هم بدنبالش اما با سرعت کمتر و تاخیری نزولی بماند لذا نوسان سازها نباید مردم را تشویق به خرید کنند چون ضرر سنگینی میکنند مثل چند روز اخیر
عامل انتشار گاز فلفل و افراد دیگر در قم و تهران و.. باید اعدام شوند منتظریم
"بر اساس تحقیقات اولیه منشأ اولیه مسمومیت دانش‌آموزان انتشاز گاز فلفل عنوان شده است. او گفت: اگر چنانچه این اقدام به صورت عمدی باشد با قاطعیت با عوامل آن برخورد خواهد شد" کار که عمدی است تردیدی در آن نیست اما طرف چه کسی است؟
تفنگ نبردند عوضش با بانوم خیلی محکم زدند برسر معترضان
امیرعبدالهیان چند هفته بعد هم در پاسخ سوالی راجع به مسمومیت دانش آموزان خواهد گفت به شما اطمینان می دهم حتی یک دانش آموز در مدارس ایران مسموم نشده است
طرف با بمب فلفل دستگیر شده ماندید عمدی بوده یا خیر!!؟؟
شگفت انگیز است که تاکنون نهادهای امنیتی هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده اند.
آقای خاتمی اکثریت شما تو بهترین حالت همون هایی هستن که به رئیسی و مجلس رای دادن که کلا 20 درصد مردم نیست.
اگه جرات دارید رفراندوم آزاد!!!!!
تئوری مسمومیت با بخار نفتا در مدرسه خیام پردیس، مشکلاتی دارد.
در کاتالوگ ایمنی این ماده آمده
▫️خطر استنشاق:
هیچ نشانه ای در مورد سرعت رسیدن به غلظت مضر این ماده در هوا در تبخیر در دمای 20درجه سانتیگراد نمی توان ارائه داد.
بیشنیه دمای هوا در پردیس در روز حادثه کمتر از 20 درجه بوده
اگر به مصاحبه راننده تانکر هم دقت کنید او بازگذاشتن درها بعد از تخلیه را روتین این کار اعلام می کند و او در تمام سالهای فعالیتش با همین الگو و حتی در گرمترین روزهای سال، با مورد مشابه مواجه نشده است.
در سوابق هم چنین موردی موجود نیست که تانکر ماده شیمیایی نفتا، ایجاد مسمومیت کرده باشد.
آقای سید محمد رضا کاظمی.
اسپری فلفل مگه خوشبو کننده هواست که توی مدرسه بخواد استفاده بشه؟
منظورتون از اگر این اقدام عمدی باشد دقیقا چیه؟
چرا هیچ اسمی از از فرد دستگیر شده اعلام نمی کنید؟
دوتا وسیله نقلیه که با هم تصادف کردن و خسارت جرحی داره تو اخبار با کلیه مشخصات راننده و وسایل نقلیه اطلاع رسانی میشه ،بعد شما تو این کوتاه گفتین و تمام؟
نکنه لازمه قبلا خودتون باهاش یه صحبتهایی داشته باشید؟
امیرعبداللهیان در گفتگو با CNN: با اطمینان به شما می‌گویم، پلیس احدی را با گلوله یا به هر شیوه دیگر در این حتی «اغتشاشات» نکشته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نقل قول فرماندار ميمه خيلي جالبه ، مگه كسي بصورت غير عمد گاز فلفل در مدرسه منتشر ميكنه ؟
امان‌ از‌ دست‌ پررویی‌ این‌ عطا‌ مهاجر‌ !

چه‌ وزارتخانه ای‌ باشه‌ که تو وزیرش‌ باشی‌ ؟!
آقاي عبدی وی مادر هیچ دانش آموزی نیست پس از مسموم کردن دانش آموزان می آیند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند،یکی است از امثال خودتان که از هر قضیه ی. به منظور مطرح کردن خود بهره می گیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
وظیفه تک تک ایرانیان است که به این عمل شنیع تروریستی اعتراض کنند.
کمی در صحبت هایتان تعقل هم داشته باشید بد نیست اگر ملاک مقبولیت آمار خبرگزاری فارس است وجمعیت ۲۱ ملیونی چشم باز کرده و ببینید که شصت وچند ملیون که شرکت نکرده اند چه موضعی دارند
انصافا یک سبزی فروش هم جای این وزیر امور خارجه می گذاشتند کارآیی بیشتری داشت حیف از پسوند ایرانی
اگر چنانچه این اقدام به صورت عمدی باشد با قاطعیت با عوامل آن برخورد خواهد شد. کاظمی طبا افزود: هم اکنون دانش آموزان مسموم شده در سلامت کامل به سر می‌برند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ترور به این واضحی نباید با اگر چنانچه پیگیری شود.
امیر عبدالهیان نمونه ای از کابینه دولت که خدایی اصلا بلد نیست با دنیا تعامل کنه از وقتی اومده وضعیت با کشورهای مختلف بدتر شده، بابا شما که ادعای اسلامتونم بیشتر کسی که کاری بلد نیست نباید مسئولیت بپذیر.... حالا چه برسه به ...
من حاضرم با کمال میل عامل انتشار دهنده گاز در مدارس را با دست خودم قطعه قطعه کنم
آقای عبدی
ظاهرا آقایی که کتک میزنه، از سر میز مشروب بلند شده بوده، یک جستجوی گوگل بفرمایید
اگر بگویید شب است پس حتما روزاست !
دقت بفرماییذ ذوستان ...جناب امیر عبدالهیان نفرمودند کسی کشته نشده ...فرمودند پلیس کسی را نکشته ...از این صحبت ایشان فقط میتوان نتیجه گرفت قاتلین پلیس نبودند ... حلا سوال اساسی این است پلیسی که کسی را نکشته چرا آن قاتلین غیر پلیس را دستگیر نمی کند ؟؟؟!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست